Un mijloc ideal de promovare care necesită costuri reduse. Potrivit unui studiu paneuropean ELMA, circa 69% dintre consumatorii europeni şi respectiv 79% în Europa centrală, citesc pliantele de retail. Campaniile bazate pe distribuţia pliantelor fiind şi cel mai eficient canal de promovare.
Tipărire pe cartoane de grosime cuprinse între 90-150 g/mp.
Pliant A4 pliat în 3 (format finit 21x10 cm), carton DCL 115g/mp, tipar policromie faţă /verso
* Preţurile nu conţin TVA.
Ca şi pliantele, flyerele sunt un mijloc recomandat de promovare pentru companiile de retailer. Metoda de promovare foarte populară în Europa şi într-un proces continuu de dezvoltare în Romania. Marele avantaj îl reprezintă preţul scăzut care este mult mai mic decât în cazul altor materiale promoţionale.
Tipărirea pe cartoane cu grosimi cuprinse între 90-150g/mp.
Flyer format 1/3 A4 (10x21), carton DCM/DCL 115g/mp, tipar policromie faţă/verso
* Preţurile nu conţin TVA.